Ilustracja złożenia zamówienia

1. Katalog wszystkich produktów jest podzielony na kategorie i znajduje się na lewym panelu na górze lub w menu głównym.

2. Aby zobaczyć pełny opis produktu, przejdź na szczegółową stronę. W tym celu kliknij zdjęcie lub nazwę produktu.

3. Na tej stronie znajdziesz minimalny czas dostawy, opis składników produktu, oraz opcji dostosowania.

 

4. Aby zamówić towar, kliknij przycisk "zamówić" na szczegółowej stronie produktu lub na liście towarów.

5. Produkt zostanie dodany do koszyka zakupów. Możesz zamówić kilka produktów w jednym zamówieniu, po prostu dodaj je do koszyka w ten sam sposób.

6. W koszyku możesz zobaczyć kalkulację zamówienia, dodać do zamówienia bilecik z tekstem, wprowadzić kupon rabatowy.

 

7. Aby rozpocząć składanie zamówienia, kliknij przycisk "złożyć zamówienie". Przed tym upewnij się, że w koszyku znajdują się wszystkie niezbędne produkty.

8. W pierwszym kroku wpisz swoje dane kontaktowe lub zaloguj się w sklepie, jeśli jesteś zarejestrowany, lub już robiłeś zamówienie wcześniej.

9. W drugim kroku wprowadź adres i czas dostawy zamówienia. Oprócz tego można skonfigurować anonimowość lub dodać komentarz do zamówienia.

 

10. Sprawdź wszystkie wprowadzone dane kontaktowe odbiorcy i kliknij przycisk "POTWIERDŹ ZAKUP".

11. Zamówienie zostało złożone oraz otrzymało swój numer. Następnie należy dokonać płatności. Aby to zrobić, przejdź do zakładki "płatności".

12. Wybierz wygodny sposób płatności. Pod każdym sposobem jest jego opis. Jeżeli jednym ze sposobów nie powiodło się, spróbuj innego.

 

13. Wybierz metodę płatności i kliknij przycisk "zapłacić za zamówienie". Sklep przekieruje Cię na stronę bramy płatniczej dla dalszej opłaty.

14. Ponieważ prawdopodobnie wiesz, co zrobić na stronie bramy płatniczej, nie będziemy szczegółowo opisywać ten krok.

a) jeżeli zapłacić za zamówienie nie udaje się, spróbuj inny sposób płatności lub skontaktuj się z nami;

b) jeżeli wybrałeś sposób płatności "Przelew na konto w banku" musisz dokonać płatności poprzez system bankowości elektronicznej lub w sposób tradycyjny w banku, na poczcie; po tym powiadomić nas o dokonaniu płatności, przysyłając na e-mail potwierdzenie przelewu (dane do przelewu oraz adres e-mail znajdziesz w kontaktach lub w zakładce "O nas";

15. Jeśli płatność zamówienia przebiegła pomyślnie, status zamówienia zmieni się na "opłacone" automatycznie.

 

16. Po opłaceniu zamówienie jest sprawdzane i jeśli nie wymaga dodatkowych wyjaśnień, jego status zmienia się na "potwierdzone" i ono zostaje przekazane do realizacji.

Należy zwrócić uwagę: możesz wprowadzać zmiany w zamówieniu lub nawet anulować go, jednak nie później niż 3 godziny przed terminem dostawy..

Wprowadzić zmiany w zamówieniu można w koncie osobistym lub kontaktując się z nami: kontakty.

17. Status "potwierdzone" oznacza, że zamówienie jest otrzymane, opłacone i będzie doręczone pod wskazany adres odbiorcy, w terminie, który jest podany w zamówieniu.

Zamówienie zostało złożone.

Dalej należy po prostu czekać na realizację zamówienia. Gdy zamówienie zostanie doręczone, wyślemy ci powiadomienie.

(!)
Po realizacji zamówienia
nie zapomnij zostawić
opinię o naszej pracy
w księdze gości.