Pomoc
Złożenie zamówienia
Jak złożyć zamówienie?
Odwiedź naszą stronę e-kwiaciarz.pl w internecie, lub telefonicznie: +48221284941; +48717125997.
Czy trzeba się rejestrować, aby zamówić kwiaty przez internet?
Podczas składania zamówienia rejestracja odbywa się automatycznie. Pozwala to korzystać z wielu wygodnych opcji oraz do 15% zniżki.
Jak skorzystać z promocji?
Składajac swoje pierwsze zamówienie zostajesz uczęstnikiem Programu lojalnośćowego i rabat jest naliczany automatycznie.
Czy mogę złożyć zamówienie przez telefon lub internet?
Najlepszym i najbezpieczniejszym sposobem jest złożenie zamówienia przez naszą stronę internetową.
Dlaczego powinno podawać się numer telefonu nadawcy i odbiorcy?
Podanie nam danych adresowych i numeru telefonu jest niezbędne dla naszej obsługi klienta w celu kontaktu w razie problemów z zamówieniem.
Czy macie specjalną ofertę dla firm?
Tak, mamy specjalną ofertę dla naszych klientów biznesowych.
Nie mogę złożyć zamówienia.
Upewnij się, że zostały podane poprawne dane karty płatniczej. Jeśli nadal masz problemy, skontaktuj się z naszym działem Obsługi Klienta. Napisz maila [email protected]
Płatność za zamówienie
Jakie karty kredytowe akceptujecie?
Akceptujemy wszystkie popularne karty kredytowe. Niektóre karty mogą wymagać transakcji online na stronie Twojego banku. W razie problemów skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta.
Kiedy moja karta kredytowa zostanie obciążona?
Obciążymy Twoją kartę niezwłocznie po złożeniu zamówienia. Korzystamy z bardzo bezpiecznej platformy płatniczej dzięki czemu Twoja płatność odbywa się natychmiastowo.
Doręchenie
Co dzieje się po złożeniu zamówienia?
Wyślemy do Ciebie e-mail / lub e-mail+sms z potwierdzeniem złożenia zamówienia. Otrzymasz kolejną wiadomość gdy będziemy wykonywać Twoje zamówienie. W trzeciej wiadomości otrzymasz potwierdzenie doręczenia kwiatów.
Jak sprawdzić, czy kwiaty zostały doręczone?
Wyślemy do Ciebie e-mail / lub e-mail+sms z potwierdzeniem doręczenia zamówienia. Zostanie on wysłany do 24 godzin po doręczeniu kwiatów.
W jaki sposób mogę zmienić lub anulować moje zamówienie?
Możesz anulować zamówienie w prywatnym gabinecie na stronie zamówienia, klikając "Anuluj zamówienie", również poprzez e-mail, lub telefon. Wniosek o odwołanie może być podany nie później niż 24 godziny przed właściwym czasem dostawy.
Czy doręczacie kwiaty do wszystkich miejscowości w Polsce?
Tak, doręczamy kwiaty do każdej miejscowości w Polsce.
Czy odbiorca będzie wiedział, od kogą są kwiaty?
Dane zleceniodawcy nie są przekazywane odbiorcy. Adresat otrzymuje jedynie kwiaty i bilecik z podaną przez zleceniodawcę treścią. Jeżeli nie podpiszesz się w bileciku, odbiorca nie będzie wiedział, od kogo jest przesyłka.
Co w przypadku, gdy nie będzie odbiorcy pod wskazanym adresem?
Jeżeli w wyznaczonym przez Nadawcę czasie doręczenia przesyłki Odbiorcy nie będzie pod wskazanym w zamówieniu adresem, kurier pozostawi wiadomość, w której zawarta będzie informacja o przesyłce, adresie kwiaciarni realizującej zamówienie oraz o danych kontaktowych e-kwiaciarż.pl. W przypadku podania przez Nadawcę numeru kontaktowego do Odbiorcy kurier będzie kontaktował się z Odbiorcą przesyłki telefonicznie.
Czy doręczacie kwiaty do szpitali / hotelów / zakładów pracy?
Tak. W takich przypadkach, gdy nie ma możliwości doręczenia do rąk własnych odbiorcy, przesyłka pozostawiana jest na recepcji lub portierni; w przypadku szpitali – pracownikom.
Czas realizacji
O której godzinie zostanie doręczone moje zamówienie?
Twoje kwiaty zostaną doręczone zgodnie z przedziałem czasowym wybranym w zamówieniu.
Jaki jest czas realizacji?
Czas potrzebny na realizację zamówienia to - 4 godziny. Podczas składania zamówienia wybierz dostępny przedział czasowych między 9:00 a 20:00.
Czy doręczacie kwiaty o konkretnej godzinie?
Gwarantujemy dostawe kwiatów w wybranym dwugodzinnym przedziale czasowym między 09.00 - 20.00.
Kiedy najpóźniej muszę złożyć zamówienie, aby dotarło w wybranym dniu?
Zamówienie realizujemy nawet tego samego dnia, jeżeli zostanie złożone i opłacone do godz. 16:00.
Produkty
Czy do bukietu dołączony jest wazon?
Wazon nie jest dołączony, chyba że jest to podane w opisie produktu.
Czy mogę dołączyć do kwiatów bilecik?
Specjalnie dla naszych klientów bilecik dołączamy go do kwiatów bez dodatkowych kosztów.
Czy odbiorca otrzyma takie kwiaty, jak na zdjęciu?
Nasi floryści dołożą wszelkich starań aby dostarczony bukiet był jak najbardziej podobny do bukietu ze zdjęcia. W przypadku braku danego gatunku kwiatów, zastąpią go podobnymi kwiatami o tej samej lub wyższej wartości. Kształt i kolorystyka bukietu pozostaną bez zmian.
Obsługa klienta
Zapomniałem swojego hasła?
Kliknij tutaj, a wyślemy do Ciebie nowe hasło.
Kwota jaką obciążyliście moją kartę kredytową nie
zgadza się z kwotą zamówienia.
Ewentualna różnica może być spowodowana opłatami bankowymi lub kursem wymiany walut. Jeśli zauważysz różnicę, skontaktuj się ze swoim bankiem w celu wyjaśnienia tej sytuacji.
Jaki jest status zamówienia?
Przy każdej zmianie Statusu zamówienia zostaniesz poinformowany drogą mailową (oraz) sms-em za każdym razem, gdy ulegnie on zmianie. Możesz również śledzić status zamówienia w swoim Profilu.