Uprzejmie informujemy, że w dniach 14.09 - 01.10. sklep będzie nieczynny. Przepraszamy za wszelkie niedogodności.

Złożyć reklamację

Szanowni klienci, każdy pracownik dokłada wszelkich starań, aby zamówienie zostało zrealizowane idealnie. Jednak wszyscy jesteśmy ludźmi, i od czasu do czasu popełniają błędy. Aby tak się nie stało zmieniamy algorytmy pracy, doskonalimy oprogramowanie sklepu - w tym nam bardzo pomagają wasze opinie - jesteśmy bardzo wdzięczni za kontakt z nami.

Z moim zamówieniem problem, co mam robić?

Jeśli z zamówieniem coś wyszło nie tak, czy było ono wykonane nieprawidłowo, prosimy się nie martwić. Z naszego doświadczenia wynika, że praktycznie każdą sytuację można szybko naprawić. Wypełnij poniższy formularz i prześlij go nam. Rozpatrzymy twój apel i w krótkim czasie skontaktujemy się z Tobą w celu rozwiązania problemu.